On-line marketingová komunikační strategie – Bc. Veronika Rumanová
Bc. Veronika Rumanová
Diplomová práce
On-line marketingová komunikační strategie
On-line marketing communication strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové komunikační strategie na sociálních sítích pro společnost Electro World s.r.o., která se specializuje se na prodej širokého sortimentu spotřební elektroniky. Práce definuje pojmy jako marketing, online marketing a nástroje online marketingu, které vychází ze studia odborné literatury. Práce také přináší přehled současných teoretických …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a proposal for an online marketing communication strategy on social media for the Electro World s.r.o., which specializes in the sale of a wide range of consumer electronics. The thesis defines concepts such as marketing, online marketing and online marketing tools, which is based on the study of professional literature. The work also provides an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace
Pavel Pospíšil -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Návrh on-line marketingové strategie
Nora Belaidová -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry
Aleksandra Marchukova -
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Nikola Jiřičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva