Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu – Bc. Eva Sovová
Bc. Eva Sovová
Master's thesis
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Event Marketing as an Important Part of the Sports Club Marketing Communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá event marketingem jako jedním z význačných nástrojů marketingové komunikace ve sportovním prostředí, konkrétně v hokejovém klubu. Její teoretická část je věnována vysvětlení související problematiky s apelem na sportovní a event marketing. V druhé části práce jsou zanalyzovány současné nástroje marketingové komunikace klubu a provedeny analýzy jako podklad pro projektovou …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the event marketing as one of the important tools of marketing communication in the sports environment, specifically in the hockey club. The theoretical part is dedicated to the explanation of related issues with appealing to sports and event marketing. In the second part of the work are analysed the current tools of marketing communication of the club, and made analysis as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOVOVÁ, Eva. \textit{Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/kl5739/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sovová, Eva. Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma