Mgr. Hana Hadrabová

Diplomová práce

Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním

Strategies for the Development of Prerequisites for Teaching Initial Reading and Writing to Socially Disadvantaged Pupils
Anotace:
Diplomová práce s názvem Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním se zabývá možnostmi vyrovnávání deficitů dílčích funkcí u dětí ze sociálně vyloučené lokality před zahájením školní docházky pro úspěšné zvládnutí počátečního čtení a psaní. Mapuje nejvíce oslabené oblasti školní připravenosti a hledá výukové strategie, které učitelům pomáhají …více
Abstract:
Thesis entitled Strategies for the Development of Prerequisites for Teaching Initial Reading and Writing to Socially Disadvantaged Pupils deals with the possibilities of compensating for deficits of partial functions in children from a socially excluded locality before starting school to successfully master initial reading and writing. It maps the most weakened areas of school readiness and seeks teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta