Ivana PAUKNEROVÁ
Master's thesis
Současná česká rodina a škola
Current Czech family and school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vztahy mezi rodinou a školou. Tato diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se věnuje pojmu škola. Druhá kapitola pojednává o rodině. Třetí kapitola se zabývá výchovou. Ve čtvrté kapitole se píše o spolupráci rodiny a školy. Pátá kapitola se zaměřuje na klima ve škole. Praktická část je zaměřená …viacAbstract:
The theses deals with the relations between the family and the school. This theses it is dividend into the teoretical and practical part.The theoretical part is dividend into five chapters. The first chapter is dedicated to the concept of school. The second chapter discusses about the family.The third chapter deals with education.In the fourth chapter he writes about the cooperation of the family and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Josef Mrhač, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAUKNEROVÁ, Ivana. Současná česká rodina a škola. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Zlepšení spolupráce a komunikace rodičů s vychovateli formou pravidelných aktivních schůzek
Zuzana Procházková -
Vliv výtvarné individualizace interiéru na třídní klima a aktivizace vztahu žáci, škola, rodina
Michaela Kůrová -
Vztahy škola-rodina-žák v kontextu školního klimatu na málotřídní škole
Helena HANDLOVÁ -
Klima třídy městských základních škol
Tereza Caletková