Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C – Daniel Erben
Daniel Erben
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Proposal of the marketing strategy of the Cider Demokrat brand for entering the B2C market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování návrhu B2C marketingové strategie pro značku Cider Demokrat, která na českém trhu dosavadně působí převážně přes distributory a B2B partnery. V teoretické části jsou představeny základní koncepty marketingové teorie, včetně analýzy trhů a marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza mikro a makro prostředí značky. Na základě sekundárních …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a B2C marketing strategy for the brand Cider Demokrat, which so far operates on the Czech market mainly through distributors and B2B partners. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing theory, including the types of markets and marketing environment. In the practical part the analysis of the micro and macro environment of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92729
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: David Říha
- Reader: Markéta Procházková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová