Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C – Daniel Erben
Daniel Erben
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Proposal of the marketing strategy of the Cider Demokrat brand for entering the B2C market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování návrhu B2C marketingové strategie pro značku Cider Demokrat, která na českém trhu dosavadně působí převážně přes distributory a B2B partnery. V teoretické části jsou představeny základní koncepty marketingové teorie, včetně analýzy trhů a marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza mikro a makro prostředí značky. Na základě sekundárních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a B2C marketing strategy for the brand Cider Demokrat, which so far operates on the Czech market mainly through distributors and B2B partners. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing theory, including the types of markets and marketing environment. In the practical part the analysis of the micro and macro environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová