Proces rozhodování při nákupu osobního automobilu Mercedes-Benz – Bc. Anna Preclíková
Bc. Anna Preclíková
Diplomová práce
Proces rozhodování při nákupu osobního automobilu Mercedes-Benz
Decision-Making Process in Mercedes-Benz Purchase
Anotace:
Diplomová práce analyzuje rozhodovací proces při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby. Spotřebitel během rozhodovacího procesu prochází několika fázemi a je ovlivněn celou řadou faktorů. Ty působí různou intenzitou a ovlivňují rozhodovací proces v závislosti na charakteru zboží. Svou roli v rámci rozhodovacího procesu hrají i psychologické aspekty spotřebního chování. Cílem práce je zjistit, jaké faktory …víceAbstract:
This thesis analyses decision-making process during long duration goods purchase. During a decision making- process consumer gets through few phases of decision-making process and is influenced by many factors. Those factors influence decision-making process depending on product type. Psychological aspects of consumer behavior have its specific function during decision-making process. The aim of this …víceKlíčová slova
Rozhodovací proces motivace spotřebitele potřeba spotřební chování spotřebitel zákazník zboží dlouhodobé spotřeby osobní automobil dotazník hloubkový rozhovor. Decision making process consumer motivation need consumer behaviour consumer costumer long duration consumer goods privat car questionnaire deep interview.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nq2yv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business plan and managerial decision changes of small retailers operating in Mykolaiv after the Russian invasion of Ukraine in 2022
Volodymyr Novytskyi -
Hanka Kastelicová jako klíčový decision-maker HBO Europe pro oblast dokumentárního filmu
Zora Čápová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Rozdiely v spotrebných funkciách tovarov dlhodobej a krátkodobej spotreby v krajinách V4
Matej Šimoňák -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby
Lenka LEDVINOVÁ