Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Šárka Vachalová
Bc. Šárka Vachalová
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer’s behavior
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o segmentech trhu a analýze chování zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a seznámení s tematickou oblastí segmentace trhu, marketingového mixu a nákupního chování. Druhá část je věnována hotelu Ramada, který na úvod představím, analyzuji jeho současný stav a chování zákazníků …víceAbstract:
The submitted bachelor work deals with the market segments as well as the analysis of the customers behaviour. The work is devided into theoretical and practical parts. The theoretical part is aimed at explanation of the basic terms and presentation of the thematic structure of market segmentation, marketing mix, and shopping behaviour. The second part is devoted to the Ramada Hotel, with its presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q3tsp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Dominika Třasoňová