Alexandr Eis

Bakalářská práce

Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž

Brand building of sport club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí budování a řízení značky ve sportovním prostředí. V teoretické části práce je popsána oblast sportovního marketingu a tvorby značky obecně. Ve druhé části se zaměřuji na analýzu vybraného českého fotbalového klubu, která je nezbytná pro řízení značky. Výsledkem mé práce je zhodnocení dosavadního působení vybrané značky a následné doporučení marketingové strategie …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the area of brand building and management in the sports environment. The theoretical part of the thesis describes the area of sports marketing and branding in general. In the second part I focus on the analysis of a selected Czech football club, which is necessary for brand management. The result of my work is an evaluation of the current performance of the selected brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Michal Mervart, Mgr. Bc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management