Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu – Kateřina Tesařová
Kateřina Tesařová
Bachelor's thesis
Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu
Promoting regional products through digital marketing
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje propagaci regionálních produktů pomocí digitálního marketingu. Teoretická část je věnována celkově digitálnímu marketingu, komunikačnímu mixu, sociálním médiím a vysvětlením jejich algoritmu. Dále se podíváme na to, jak správně komunikovat a zaujmout jednotlivé uživatele dle generace na jednotlivých platformách. V druhé části práce, která je tvořena vlastní prací se podíváme …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the promotion of regional products through digital marketing. The theoretical part is devoted to the overall digital marketing, communication mix, social media and explanation of their algorithm. We also look at how to properly communicate and engage individual users by generation on each platform. In the second part of the thesis, which is made up of our own work, we …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Barbora Daňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TESAŘOVÁ, Kateřina. \textit{Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/km5tso/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao