Kateřina Tesařová

Bachelor's thesis

Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu

Promoting regional products through digital marketing
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje propagaci regionálních produktů pomocí digitálního marketingu. Teoretická část je věnována celkově digitálnímu marketingu, komunikačnímu mixu, sociálním médiím a vysvětlením jejich algoritmu. Dále se podíváme na to, jak správně komunikovat a zaujmout jednotlivé uživatele dle generace na jednotlivých platformách. V druhé části práce, která je tvořena vlastní prací se podíváme …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the promotion of regional products through digital marketing. The theoretical part is devoted to the overall digital marketing, communication mix, social media and explanation of their algorithm. We also look at how to properly communicate and engage individual users by generation on each platform. In the second part of the thesis, which is made up of our own work, we …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Reader: Barbora Daňková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií