Kateřina Tesařová

Bakalářská práce

Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu

Promoting regional products through digital marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje propagaci regionálních produktů pomocí digitálního marketingu. Teoretická část je věnována celkově digitálnímu marketingu, komunikačnímu mixu, sociálním médiím a vysvětlením jejich algoritmu. Dále se podíváme na to, jak správně komunikovat a zaujmout jednotlivé uživatele dle generace na jednotlivých platformách. V druhé části práce, která je tvořena vlastní prací se podíváme …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the promotion of regional products through digital marketing. The theoretical part is devoted to the overall digital marketing, communication mix, social media and explanation of their algorithm. We also look at how to properly communicate and engage individual users by generation on each platform. In the second part of the thesis, which is made up of our own work, we …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií