Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu – Kateřina Tesařová
Kateřina Tesařová
Bakalářská práce
Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu
Promoting regional products through digital marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje propagaci regionálních produktů pomocí digitálního marketingu. Teoretická část je věnována celkově digitálnímu marketingu, komunikačnímu mixu, sociálním médiím a vysvětlením jejich algoritmu. Dále se podíváme na to, jak správně komunikovat a zaujmout jednotlivé uživatele dle generace na jednotlivých platformách. V druhé části práce, která je tvořena vlastní prací se podíváme …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the promotion of regional products through digital marketing. The theoretical part is devoted to the overall digital marketing, communication mix, social media and explanation of their algorithm. We also look at how to properly communicate and engage individual users by generation on each platform. In the second part of the thesis, which is made up of our own work, we …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TESAŘOVÁ, Kateřina. \textit{Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/km5tso/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao