Vliv obalu nealkoholického nápoje na rozhodování spotřebitele – Kristína Krištiaková
Kristína Krištiaková
Bakalářská práce
Vliv obalu nealkoholického nápoje na rozhodování spotřebitele
Impact of Soft Drink Packaging on Consumer Decision Making
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať vplyv obalov nealkoholických nápojov značky Kofola na rozhodovanie spotrebiteľa. Prvá časť je venovaná teoretickým východiskám, ktoré poskytujú práci základ, z ktorého vychádza analýza a praktická časť. Druhá časť charakterizuje spoločnosť Kofola. Záverečná časť sa zaoberá analyzovaním výsledkov výskumu, na základe ktorých sú vytvorené odporúčania pre spoločnosť …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze the impact of soft drinks packagingKofola on consumer´s decision. The first part is devoted to theoretical basis, providing basis to thesis, from which comes analysis and practical part. The second part characterizes company Kofola. The final section deals with analyzing research results, on which are based recommendations made for the company Kofola. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRIŠTIAKOVÁ, Kristína. \textit{Vliv obalu nealkoholického nápoje na rozhodování spotřebitele}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kmayzz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza obalu na trhu mléčných výrobků
Veronika Schneiderová -
Nabídka služeb a potenciál rozvoje cestovního ruchu ve zvolené destinaci
Markéta Baťková -
Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu.
Iveta Lohmannová