How to Increase efficiency of Chinese Companies – Bc. Sen Ren
Bc. Sen Ren
Bakalářská práce
How to Increase efficiency of Chinese Companies
How to Increase efficiency of Chinese Companies
Anotace:
V dnešní vysoce konkurenceschopné a relativně chudé společnosti potřebujeme zlepšit konkurenceschopnost společnosti tím, že zlepšíme efektivitu firmy. Hlavním tématem této bakalářské práce je otázka efektivity čínských společností a zvýšení efektivity čínských společností. Tato bakalářská práce zahrnuje šest vzájemně souvisejících otázek. Tato práce se zaměřila na efektivitu čínských firem. Efektivní …víceAbstract:
In today’s highly competitive and relatively resource-poor society, we need to improve the company’s competitiveness by improving company efficiency. The main topic of this bachelor thesis is the question of the efficiency of Chinese companies and how to increase the efficiency of Chinese companies. This bachelor thesis involves six interrelated issues. This thesis focused on the efficiency of Chinese …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qtfoe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Mezipodnikové srovnání společnosti DMC management consulting s.r.o. s konkurencí na základě finačních výkazů
Dominik Tejnor -
Management procesu výběru geografického informačního systému pro vodohospodářskou společnost.
Petr Kestler -
Zvýšení efektivity analýzy konkurence firmy Škoda UK pomocí implementace indexačního reportu
Kateřina Pilbauerová -
Vliv evropských reforem na efektivitu železnice
Hana Fitzová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Řízení ve věci přestupků se zaměřením na řízení o odvolání, přezkumné řízení, obnovu řízení a nové rozhodnutí včetně otázek lhůt.
Klára KUBEŠOVÁ