Anton Tuikov

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak značka ovlivňuje kupní chování spotřebitelů a jak se její marketingové strategie a identita promítají do vnímání a preference zákazníků v různých zeměpisných oblastech. Zvláštní pozornost byla věnována analýze, jak značka UNIQLO řídí svůj marketingový mix k dosažení vysoké míry loajality a uznání mezi spotřebiteli. V teoretické části byla představena konceptuální …více
Abstract:
The aim of this work is to explore how a brand influences consumer buying behaviour and how its marketing strategies and identity are reflected in the perceptions and preferences of customers in different geographical areas. Particular attention has been paid to analysing how the UNIQLO brand manages its marketing mix to achieve high levels of loyalty and recognition among consumers. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
  • Oponent: Michal Kolomaznik, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kmkx65 kmkx65/2
17. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.