Veronika Hanzelková

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky

Customer satisfaction research of an animal clinic
Anotace:
Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami veterinární kliniky a na základě vyhodnocených výsledků v praktické části upozornit na nedostatky v poskytování služeb a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části je provedena literární rešerše napříč tématy: zákazník, marketing služeb, zákaznická spokojenost, metody měření zákaznické spokojenosti, metoda SERVQUAL. Praktická část se zabývá …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the customer satisfaction with the services of an animal clinic and, based on the evaluated results in the practical part, to point out the shortcomings in the provision of services and suggest possible improvements. In the theoretical part, a literature search is conducted across the following topics: customer, marketing of services, customer satisfaction, customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Július Bartók

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86627

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management