Hudební výchova na základních školách – ideál a realita (reflexe praktického výzkumu) – Bc. Petra Arnoštová
Bc. Petra Arnoštová
Diplomová práce
Hudební výchova na základních školách – ideál a realita (reflexe praktického výzkumu)
Music education at primary schools - ideal and reality (reflection on practical research)
Anotace:
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci z roku 2011, která se zabývala výzkumem teoretických znalostí žáků absolventských ročníků ZŠ z předmětu Hudební výchova. Cílem diplomové práce bylo rozšířit zaměření bakalářské práce o výzkum praktických dovedností žáků devátých ročníků z tohoto předmětu. V první části práce jsou objasněny některé důležité pojmy hudební psychologie, charakterizovány kurikulární …víceAbstract:
This Thesis is the continuation of the Bachelor Thesis of 2011, which dealt with the survey of theoretical knowledge of pupils completing their elementary school education in the subject ‘Music Education’. The aim of the Thesis was to broaden the focus of the Bachelor Thesis by including the survey of practical skills of pupils of the 9th grade of elementary schools in this subject. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzhbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Ivo Bartoš
- Oponent: doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
"Global Curriculum Project" jako nástroj globálního rozvojového vzdělávání
Kristýna TILLOVÁ -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Hudební aplikace do hudební výchovy
Martin SVOBODA -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková