Nástroje a možnosti vnější komunikace v moderním managementu – Bc. Jindřich Váša
Bc. Jindřich Váša
Diplomová práce
Nástroje a možnosti vnější komunikace v moderním managementu
Instruments and Possibilities of External Communication in the Modern Management
Anotace:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na komunikaci na firemní úrovni. Řekneme si, jak správně budovat a udržovat image firmy v době dynamického technického pokroku, jak udržet a podporovat vlastní firemní identitu. Tato práce je koncipována jako přehledný materiál představující způsoby moderní komunikační technologie a jejich využití v praxi. To vše na základě dlouholetých praktických zkušeností. Práce …víceAbstract:
In my thesis, I am focusing on communication on a company level. We will learn how to create and maintain company image in the times of dynamic technical development as well as how to maintain and support company’s own identity. This thesis represents a clear and transparent material, presenting various types of modern communication technology together with its use in practice, all of this based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aj131/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: Ing. Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace veřejné správy s občany
Monika TOTOVÁ -
Interní komunikace společnosti eBRÁNA
Magda Frišová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Digitální nástroje jako součást interní komunikace. Případová studie
Gleb Zverev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková