Integrace žáků s lehkým mentálním postižením v běžné základní škole a rozvoj jejich komunikačních schopností – Bc. Miroslava Vránová
Bc. Miroslava Vránová
Bakalářská práce
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením v běžné základní škole a rozvoj jejich komunikačních schopností
Inklusion of students with mental disabilities in regular elementary school end development their communication abilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá seznámením s problematikou inkluze a začlenění žáků s lehkým mentálním postižením do vzdělávání na druhém stupni běžné základní školy a rozvojem jejich komunikačních schopností. Celkem je práce rozčleněna do tří kapitol. Dvě obsahují teoretickou část a jedna praktickou část. První kapitola definuje mentální postižení a inkluzivní vzdělávání těchto žáků. Druhá kapitola vymezuje …víceAbstract:
My Bachelor's Thesis deals with common issues with regards to inclusion of slightly mentally retarded students into the commongrade schools' educational program, where these students study together with other students who do not suffer from any retardation. It is focused on helping to further develop the communicative and cognitive abilities and skills of the students with lesser communicative and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ridbe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁNOVÁ, Miroslava. \textit{Integrace žáků s lehkým mentálním postižením v běžné základní škole a rozvoj jejich komunikačních schopností}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/knhdgb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA