Strategické řízení elektronického obchodu firmy – Bc. Lukáš Vystoupil, DiS.
Bc. Lukáš Vystoupil, DiS.
Bachelor's thesis
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Strategic management of e-commerce companies
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku rozvoje zavedeného internetového obchodu firmy Zevyt s. r. o. V práci je navržena strategie rozvoje a konkrétní kroky, které povedou k dosažení předem stanoveného cíle. Navržená strategie povede k zvýšení návštěvnosti a obratu internetového obchodu.Abstract:
This thesis is focused on the development of the established Internet business companies Zevyt. We propose a development strategy and specific steps that will lead to the achievement of predetermined targets. The proposed strategy will increase traffic and sales online store.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ekogk/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Reader: Ing. Hana Podaná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
Michal Hromek -
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Jan Kmínek -
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
Thi Loan Nguyen -
Trendy v e-commerce a implementace internetového obchodu
Petr Klika -
Význam e-commerce na českém trhu krmiv pro psy a kočky
Thi Kim Anh Nguyenová -
Rozvoj e-commerce na českém trhu
Jiří Horváth -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová