Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu – David Štencel
David Štencel
Diplomová práce
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Analysis of music sales over the Internet
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive view of current developments in the music market, to explore the position of digital distribution in comparison to the distribution in the high street shops and to analyze current trends in the distribution of digital music. At the same time, this thesis could be interesting for readers because, today there is no current publication in Czech, in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Zdeněk Struska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek z pohledu české legislativy a IFRS
Tereza Skuhravá -
Optimalizace distribuce ve vybrané firmě
Klára Pitelková -
Distribuce zboží ve vybrané společnosti
Václav Vaněk -
Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Vojtěch Pavlů -
Distribuce zboží při prodeji přes elektronické obchody
Jiří Routner -
Výběr konceptu distribuce zboží pomocí metod vícekriteriálního rozhodování: případová studie společnosti "XYZ"
Samvel Mukoliantc -
Internet věcí – kultura sdílení v době nových médií
Valentýna Weissmannová -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová