Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK – Bc. Martin Derner
Bc. Martin Derner
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Marketing Communications of Octagon CZ/SK Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Octagon CZ/SK. Cílem je navržení doporučení ke zlepšení této formy komunikace. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její komunikační nástroje, včetně definování základních pojmů. Následuje představení společnosti. Praktická část obsahuje situační analýzu a primární výzkum, který byl určen pouze pro osoby, kteří …moreAbstract:
This diploma thesis is focusing on Octagon CZ/SK company´s marketing communication. The goal is to find improvement of such a communication. The theoretical part is looking on to the marketing communication and it´s tools, including definition of basic terms, followed by the introduction of the company. People in direct contact with the company participated on site analysis and primary research, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/fifvb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DERNER, Martin. \textit{Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/knx8ob/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková