Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK – Bc. Martin Derner
Bc. Martin Derner
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Marketing Communications of Octagon CZ/SK Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Octagon CZ/SK. Cílem je navržení doporučení ke zlepšení této formy komunikace. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její komunikační nástroje, včetně definování základních pojmů. Následuje představení společnosti. Praktická část obsahuje situační analýzu a primární výzkum, který byl určen pouze pro osoby, kteří …víceAbstract:
This diploma thesis is focusing on Octagon CZ/SK company´s marketing communication. The goal is to find improvement of such a communication. The theoretical part is looking on to the marketing communication and it´s tools, including definition of basic terms, followed by the introduction of the company. People in direct contact with the company participated on site analysis and primary research, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fifvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová