Ing. Martina Skočdopolová

Bakalářská práce

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Anotace:
Téma mojí bakalářské práce je Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace. Vybrala jsem si ho na základě aktuálnosti a možnosti promítnout osobní zkušenosti. Věrnostní programy se staly součástí běžného života. Proto jsem se rozhodla téma podrobněji zmapovat v této práci a proniknout do něj. Do práce se snažím reflektovat postoj obou stran jak zákazníka …více
Abstract:
The topic of my thesis is Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context. I chose it based on the timeliness and opportunities to reflect personal experience. Loyalty programs have become part of everyday life. I therefore decided to map theme in this work and to penetrate into it. I'm trying to work both sides reflect the position as customer and company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace