Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Ing. Martina Skočdopolová
Ing. Martina Skočdopolová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Abstract:
Téma mojí bakalářské práce je Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace. Vybrala jsem si ho na základě aktuálnosti a možnosti promítnout osobní zkušenosti. Věrnostní programy se staly součástí běžného života. Proto jsem se rozhodla téma podrobněji zmapovat v této práci a proniknout do něj. Do práce se snažím reflektovat postoj obou stran jak zákazníka …moreAbstract:
The topic of my thesis is Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context. I chose it based on the timeliness and opportunities to reflect personal experience. Loyalty programs have become part of everyday life. I therefore decided to map theme in this work and to penetrate into it. I'm trying to work both sides reflect the position as customer and company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOČDOPOLOVÁ, Martina. \textit{Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/knxb1i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal