Ing. Martina Skočdopolová

Bachelor's thesis

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Abstract:
Téma mojí bakalářské práce je Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace. Vybrala jsem si ho na základě aktuálnosti a možnosti promítnout osobní zkušenosti. Věrnostní programy se staly součástí běžného života. Proto jsem se rozhodla téma podrobněji zmapovat v této práci a proniknout do něj. Do práce se snažím reflektovat postoj obou stran jak zákazníka …more
Abstract:
The topic of my thesis is Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context. I chose it based on the timeliness and opportunities to reflect personal experience. Loyalty programs have become part of everyday life. I therefore decided to map theme in this work and to penetrate into it. I'm trying to work both sides reflect the position as customer and company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní