Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Ing. Martina Skočdopolová
Ing. Martina Skočdopolová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Anotácia:
Téma mojí bakalářské práce je Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace. Vybrala jsem si ho na základě aktuálnosti a možnosti promítnout osobní zkušenosti. Věrnostní programy se staly součástí běžného života. Proto jsem se rozhodla téma podrobněji zmapovat v této práci a proniknout do něj. Do práce se snažím reflektovat postoj obou stran jak zákazníka …viacAbstract:
The topic of my thesis is Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context. I chose it based on the timeliness and opportunities to reflect personal experience. Loyalty programs have become part of everyday life. I therefore decided to map theme in this work and to penetrate into it. I'm trying to work both sides reflect the position as customer and company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal