Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd – Bc. Kateřina TUROŇOVÁ
Bc. Kateřina TUROŇOVÁ
Master's thesis
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Educational paradoxes int the context of social science didactics
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou výchovných paradoxů a jejich vlivem a dopady na učitelskou profesi. V první kapitole teoretické části je věnována pozornost didaktice - jak té obecné, tak i oborové, která se dále zaměřuje konkrétně na didaktiku společenských věd. Další kapitola je věnována již zmiňovaným výchovným paradoxům a jejich interpretacemi podle E. Finka, O. Reboula a dalších. Závěr …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of educational paradoxes and their influence and impacts on the teaching profession. In the first charter of the theoretical part, attention is paid to didactics - both general and specialized, which further focuses specifically on the didactics of social sciences. The next chapter is devoted to the already mentioned educational paradoxes and their interpretations according …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Hubálek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TUROŇOVÁ, Kateřina. Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-Zmi
Theses on a related topic
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights