Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd – Bc. Kateřina TUROŇOVÁ
Bc. Kateřina TUROŇOVÁ
Master's thesis
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Educational paradoxes int the context of social science didactics
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou výchovných paradoxů a jejich vlivem a dopady na učitelskou profesi. V první kapitole teoretické části je věnována pozornost didaktice - jak té obecné, tak i oborové, která se dále zaměřuje konkrétně na didaktiku společenských věd. Další kapitola je věnována již zmiňovaným výchovným paradoxům a jejich interpretacemi podle E. Finka, O. Reboula a dalších. Závěr …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of educational paradoxes and their influence and impacts on the teaching profession. In the first charter of the theoretical part, attention is paid to didactics - both general and specialized, which further focuses specifically on the didactics of social sciences. The next chapter is devoted to the already mentioned educational paradoxes and their interpretations according …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Hubálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUROŇOVÁ, Kateřina. Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-Zmi
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Život a dílo bratří Mannů: využití v ZSV (základy společenských věd)
Alois LEXA -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva