Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu – Jana Šušková
Jana Šušková
Diplomová práce
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
The importance of programmatic buying in online advertising on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá představením programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na model Real-time bidding v kontextu internetového marketingu. Na základě provedeného výzkumu práce zhodnocuje současný význam a predikuje budoucí vývoj programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu v komparaci s vývojem v zahraničí. Pomocí dílčích datových analýz práce posuzuje účinnost a významnost …víceAbstract:
The thesis is concerned with introduction of programmatic buying with the focus on the Real-time bidding model in the context of online marketing. Based on the analysis of secondary research it evaluates the present importance and predicts the future development of programmatic buying on the Czech market in comparison to the development in foreign countries. By author´s own several data analyses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Filip Hromek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
Viola Vongrejová -
Model programatického nákupu z pohledu inzerenta
Jakub Petz -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků