Využití smyslového marketingu v kavárně Biograf café – Aneta Klimková
Aneta Klimková
Bachelor's thesis
Využití smyslového marketingu v kavárně Biograf café
The Use of Sensory Marketing at the Biograf café
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou smyslového marketingu a využitím jeho prvků v kavárně Biograf café. Cílem práce je zjistit jak návštěvníci kavárny Biograf café reagují na změny použitých prvků smyslového marketingu. Podle výsledků tohoto výzkumu lze navrhnout vhodné využití smyslového marketingu v prostředí kavárny. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of sensory marketing and the use of its elements in the cafe Biograf café. The aim of the thesis is to find out how visitors to the Biograf café react to changes in the elements of sensory marketing. According to the results of this research, it is possible to propose the appropriate use of sensory marketing in the café environment. The theoretical part explains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klimková, Aneta. Využití smyslového marketingu v kavárně Biograf café. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Smyslový a emoční marketing
Ekaterina Peshina -
Smyslový a emoční marketing.
Petra Mendlíková -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová