Tereza Tomčíková
Diplomová práce
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Education and development of employees
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na jednu z personálních činností, a to na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Tato práce je rozdělena do čtyř částí.V první části jsou popsány lidské zdroje, personální činnosti, zejména vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Tato část je provedena na základě studia odborné literatury. V druhé části je představena konkrétní společnost, ve které se bude vzdělávání a rozvoj …víceAbstract:
The thesis describes one of the personnel activities - the education and development of employees in the company. This thesis is divided into four parts. The first part describes human resources, the personnel activities especially the education and development of employees. This part is based on the study of literature. The second part includes a company presentation in which the process of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podnikové vzdělávání ve vybrané organizaci
Lucie Anderlová -
Podnikové vzdělávání ve vybrané organizaci
Barbora Hájková -
Didaktické otázky e-learningu a podnikové vzdělávání. Aplikace e-learningu do podnikového vzdělávání společnosti Libro
Petra Dočkalová -
Podnikové vzdělávání ve vybrané organizaci
Diana Procházková -
Podnikové vzdělávání ve vybrané organizaci se zaměřením na rozvoj talentů
Kateřina Francová -
Podnikové vzdělávání
Tereza Houfková -
Use of e-learning in language education in a selected company
Valeriya Timofeyeva -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva