Analýza a porovnání marketingových kampaní parlamentních politických stran s využitím principů business marketingu – Šimon Vontorčík
Šimon Vontorčík
Bakalářská práce
Analýza a porovnání marketingových kampaní parlamentních politických stran s využitím principů business marketingu
Analysis and Comparison of marketing campaigns of parliamentary political parties using the principles of business marketing
Abstract:
The goal of this the bachelor thesis was to analyze and compare the marketing campaigns of political parties and their use of commercial marketing principles and tools. The method of qualitative comparative analysis was used and the research questions were answered using the method of in-depth interview as well as questionnaire. In both cases, the respondents were the leaders of selected political …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo analyzovať a porovnať marketingové kampane politických strán a ich využitie princípov a nástrojov komerčného marketingu. Bola využitá metóda kvalitatívnej porovnávacej analýzy a výskumné otázky boli zodpovedané za pomoci metódy hĺbkového rozhovoru, respektíve dotazníku, v obidvoch prípadoch boli respondentmi vedúci predstavitelia vybraných politických strán, ktorými …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uvq5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONTORČÍK, Šimon. \textit{Analýza a porovnání marketingových kampaní parlamentních politických stran s využitím principů business marketingu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/kp7zli/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný