Fenomén problematických skupin obratlovců ve výuce přírodopisu na 2. stupni základních škol. – Bc. Monika Baďuříková
Bc. Monika Baďuříková
Diplomová práce
Fenomén problematických skupin obratlovců ve výuce přírodopisu na 2. stupni základních škol.
Phenomenon of specific taxonomic groups of vertebrates in biology education in upper primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím živých plazů ve výuce přírodopisu na základních školách a zjišťováním, zda díky kontaktní výuce dojde u žáků k posunu v oblasti kognitivní a afektivní. Práce představuje výsledky získané v kontaktní výuce pomocí metody pětilístků a myšlenkových map na dvou základních školách ve Zlínském kraji. Mimo jiné je zde prezentován také návrh a scénář zrealizované výuky (2 …víceAbstract:
This Diploma thesis deals with the use of live reptiles in science education in primary schools and whether contact teaching leads to a shift in the cognitive and affective domains. The thesis presents the results obtained in contact teaching using the five-leaf method and mind maps in two primary schools in the Zlín region. Among other things, it also presents the design and scenario of the implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/otc3w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radovan Smolinský, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství přírodopisu pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita vybraných výukových strategií při výuce tématu plazi na druhém stupni základní školy
Kateřina Dvořáková -
Efektivita vybraných výukových strategií při výuce tématu plazi na druhém stupni základní školy
Kateřina Dvořáková -
How Frightening Really Was the 2016 Remain Campaign? Discursive Construction of Project Fear
Simona Dianová -
What We Fear: Analysis of the Monsters in Hereditary (2018) and The Babadook (2014)
Tereza Kunčarová -
The Fear of Growing Up: Victorian Gender Roles and Norms in J. M. Barrie's Peter Pan
Tereza Krotilová -
Fear, Guilt, Hypocrisy and the Catholic Church in Frank McCourt's Angela's Ashes
Michaela Boudalová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová