Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených – Bc. Soňa Plačková
Bc. Soňa Plačková
Master's thesis
Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených
Social Marketing in aktivity of civil association unhealty handicapped
Abstract:
Spojení Moderního marketingu a sociální problematiky vyžaduje nestandardní koncept řešení, který je prezentován jako sociální marketing. Rozdíly mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem spočívají v odlišné aplikaci forem působení na veřejnost i v důrazu na společenskou odpovědnost nositele. Základními pravidly sociálního marketingu je zřetelně komunikovat konkrétní výnos na charitu, vhodně …moreAbstract:
Incorporation of social issues in modern marketing requires a more sophisticated solution concept presented as and termed "social marketing". The differences between social marketing and commercial marketing lie in a different application of techniques and practices which are to influence the general public, and also in the focus on social responsibility of their applicant. The basic principles of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/whqxn/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková