Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených – Bc. Soňa Plačková
Bc. Soňa Plačková
Diplomová práce
Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených
Social Marketing in aktivity of civil association unhealty handicapped
Anotace:
Spojení Moderního marketingu a sociální problematiky vyžaduje nestandardní koncept řešení, který je prezentován jako sociální marketing. Rozdíly mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem spočívají v odlišné aplikaci forem působení na veřejnost i v důrazu na společenskou odpovědnost nositele. Základními pravidly sociálního marketingu je zřetelně komunikovat konkrétní výnos na charitu, vhodně …víceAbstract:
Incorporation of social issues in modern marketing requires a more sophisticated solution concept presented as and termed "social marketing". The differences between social marketing and commercial marketing lie in a different application of techniques and practices which are to influence the general public, and also in the focus on social responsibility of their applicant. The basic principles of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whqxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková