Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys – Veronika Ondřejová, DiS.
Veronika Ondřejová, DiS.
Bachelor's thesis
Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys
Launch of the Loyalty Programs for Company Aranys
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to study the launch of loyalty programs for company called Aranys. The customers are an integral part of the sales; and regular, returning customers shall make up the majority of any company's turnover. For a company to be competitive on the market, it shall have a solid portfolio of returning customers, who provide a posi-tive review to people in their community. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ondřejová, Veronika. Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
Petra Medková -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
David Krbec -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Benefitní programy jako strategický nástroj bankovních produktů
Kristina Žížalová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová