Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys – Veronika Ondřejová, DiS.
Veronika Ondřejová, DiS.
Bachelor's thesis
Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys
Launch of the Loyalty Programs for Company Aranys
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to study the launch of loyalty programs for company called Aranys. The customers are an integral part of the sales; and regular, returning customers shall make up the majority of any company's turnover. For a company to be competitive on the market, it shall have a solid portfolio of returning customers, who provide a posi-tive review to people in their community. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ondřejová, Veronika. Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
Petra Medková -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
David Krbec -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Benefitní programy jako strategický nástroj bankovních produktů
Kristina Žížalová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová