Bc. Adam Krutský

Diplomová práce

Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů

Marketing Communications of Professional Sports Clubs
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingu a marketingové komunikaci využívané v profesionální sportovním klubu. Teoretická část přibližuje základní pojmy marketingu, přibližuje sport jako takový a jeho ukotvení ve společnosti. Přibližuje pojem profesionální sportovní klub, definuje sportovní marketing a využití nástrojů marketingové komunikace ve sportovním marketingu. Praktická část je věnována …více
Abstract:
This thesis is about marketing and marketing communication used in a professional sports club. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing, introduces sport as such and its anchoring in society. It introduces the concept of a professional sports club, defines sports marketing and the use of marketing communication tools in sports marketing. The practical part is devoted to the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace