Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti. – Bc. Martin Krpálek
Bc. Martin Krpálek
Diplomová práce
Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti.
Attractiveness of the Postal and courier industry
Anotace:
Krpálek, M. Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti. Diplomová práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení atraktivity odvětví Poštovní a kurýrní činnosti a následně také návrhy pro stávající podniky a nově vstupující subjekty na trh. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou část a vlastní práci. Teoretická část je zhotovena na základě …víceAbstract:
Krpálek, M. Attractiveness of the Postal and courier industry. Master thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The thesis focuses on the evaluation of the attractiveness of the postal and courier sector and subsequently on suggestions for existing companies and new entrants to the market. The thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the actual work. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Duda, Ph.D.
- Oponent: Pavel Žufan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Strategická analýza podniku
Hana Rýzková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová