Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018 – Bc. Soňa Zimčíková
Bc. Soňa Zimčíková
Diplomová práce
Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018
Marketing Plan of Endowment Fund Credo CZ for 2017-2018
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zimčíková, Soňa. Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová