Bc. Milan BUCHEL
Bakalářská práce
Programování v bioinformatice
Programming for Bioinformatics
Abstract:
Main goal of this thesis is familiarization about the theoretical basics of bioinformatics and also acquaintance with the best-known software tools for working in the field of bioinformatics. In the first chapter to get familiar with the basic concepts of bioinformatics. We answer the questions like what is bioinformatics, what kind of data formats it works with and where these data can be found. The …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto práce je oboznámenie sa s teoretickými základmi bioinformatiky a tiež ukážky najznámejších praktických softvérových nástrojov v bioinformatike na konkrétnych príkladoch. V prvej kapitole sa oboznámime so základnými pojmami bioinformatiky. Odpovieme si na otázky čo je to bioinformatika, s akými formátmi dát pracuje a kde sa tieto dáta nachádzajú. Druhá kapitola je venovaná programovaciemu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2011
Zveřejnit od: 21. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
- Vedoucí: doc. RNDr. PaedDr. Eva Volná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUCHEL, Milan. Programování v bioinformatice. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.7.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Programovací jazyk Julia a jeho využití v Maple
Zita Kammermayerová -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Programovací jazyk Elm a jeho využití pro vývoj webových aplikací
Martin Bureš -
Tvoba pluginu pro zobrazení UML diagramů a kopenogramů pro prostředí IntelliJ IDEA a PyCharm
Ondřej Brychta -
Návrh a implementace 2D hry v programovacím jazyce Python a frameworku Arcade
Filip Veit -
Teorie fuzzy modelů a jejich využití a interpretace pro rozvoj cykloturistiky v Jihomoravském kraji
Pavel Kolisko -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh -
Srovnání výskytu cyklomodulinů a mikrobiálního složení ze stolice zdravých jedinců a pacientů s kolorektálním karcinomem
Markéta Lipovská