Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem – Adam Kozel
Adam Kozel
Bakalářská práce
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
The perception of advertisement and in-store communication by Czech consumer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse the contemporary position of advertisement in mass media and in-store communication on the Czech market and simultaneously, based on carried out marketing research, evaluate the way how Czech consumers perceive these two forms of communication mix. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on basic terms, division, practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec