Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce – Bc. Jiří Gula
Bc. Jiří Gula
Bakalářská práce
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
The importance of marketing communication and its use in promoting sporting events
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení a navržení marketingové komunikace pro vybraný sportovní klub s akcentem na konkrétní sportovní události. Primárně jde o popsání jednotlivých procesů, které mají přispět k širšímu povědomí o konání sportovní akce i ke zvýšení návštěvnosti během utkání vybraného sportovního klubu.Abstract:
The theme of the thesis is to evaluate the design and marketing communications for selected sports club with a focus on a specific event. Primarily for the description of the various processes that contribute to a wider awareness of the sporting events and increase attendance during the game selected sports club.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jqa30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka