Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce – Bc. Jiří Gula
Bc. Jiří Gula
Bachelor's thesis
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
The importance of marketing communication and its use in promoting sporting events
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení a navržení marketingové komunikace pro vybraný sportovní klub s akcentem na konkrétní sportovní události. Primárně jde o popsání jednotlivých procesů, které mají přispět k širšímu povědomí o konání sportovní akce i ke zvýšení návštěvnosti během utkání vybraného sportovního klubu.Abstract:
The theme of the thesis is to evaluate the design and marketing communications for selected sports club with a focus on a specific event. Primarily for the description of the various processes that contribute to a wider awareness of the sporting events and increase attendance during the game selected sports club.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jqa30/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2012
- Supervisor: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka