Bc. Jiří Gula

Bachelor's thesis

Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce

The importance of marketing communication and its use in promoting sporting events
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení a navržení marketingové komunikace pro vybraný sportovní klub s akcentem na konkrétní sportovní události. Primárně jde o popsání jednotlivých procesů, které mají přispět k širšímu povědomí o konání sportovní akce i ke zvýšení návštěvnosti během utkání vybraného sportovního klubu.
Abstract:
The theme of the thesis is to evaluate the design and marketing communications for selected sports club with a focus on a specific event. Primarily for the description of the various processes that contribute to a wider awareness of the sporting events and increase attendance during the game selected sports club.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2012
  • Supervisor: Mgr. Zdenka Chocholoušová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication