Bc. Jiří Gula

Bachelor's thesis

Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce

The importance of marketing communication and its use in promoting sporting events
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení a navržení marketingové komunikace pro vybraný sportovní klub s akcentem na konkrétní sportovní události. Primárně jde o popsání jednotlivých procesů, které mají přispět k širšímu povědomí o konání sportovní akce i ke zvýšení návštěvnosti během utkání vybraného sportovního klubu.
Abstract:
The theme of the thesis is to evaluate the design and marketing communications for selected sports club with a focus on a specific event. Primarily for the description of the various processes that contribute to a wider awareness of the sporting events and increase attendance during the game selected sports club.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
  • Vedúci: Mgr. Zdenka Chocholoušová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication