Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách – Bc. Veronika Šticová
Bc. Veronika Šticová
Master's thesis
Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách
Assessment and classification of students of combined study at universities
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Výzkum je zacílen na studenty kombinované a prezenční formy studia Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a jejich postoje ke klasifikaci.Abstract:
This thesis deals with the issue of assessment and classification of students of combined study at universities. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The research is targeted at students who study combined or full-time at the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín and their attitudes towards classification.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTICOVÁ, Veronika. \textit{Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kqgtgq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šticová, Veronika. Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ