Ing. Jiří VOLOCH

Bakalářská práce

Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.

Marketing and competitive advantages of company Rojana, s.r.o.
Anotace:
Následující bakalářská práce, nesoucí název Marketing a konkurenční výhody firmy ROJANA, s.r.o., je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující současný stav ve společnosti ROJANA, s.r.o.. V teoretické části je kladen velký důraz na pojmy konkurence, konkurenceschopnosti, konkurenčních výhod a marketingu, a to nejen marketingu …více
Abstract:
Following bachelor{\crq}s, which is called Marketing and competitive advantages of ROJANA, s.r.o., has two basic parts. The first part creates a theoretical base for the next part, which characterizes the current state in ROJANA, s.r.o.. In the theoretical base are very important these terms: competition, competitive strength, competitive advantage and marketing, and not only traditional marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1603

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLOCH, Jiří. Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika