Nové trendy v internetovém marketingu – Bc. Tomáš Hermach
Bc. Tomáš Hermach
Bakalářská práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v internetovém marketingu. Ve své první části charakterizuje základní přístupy a formy internetového marketingu. V druhé části analyzuje konkrétní společnost, která využívá nových metod internetového marketingu. Práce poskytuje stanoviska a navrhuje zlepšení a opatření pro získání větší efektivity z nástrojů internetového marketingu. Práce je doplněna krátkým …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with new trends within internet marketing. In the first part basic attitudes to internet marketing and its forms are characterized. In the second part the concrete company using new marketing methods is analyzed. In the thesis viewpoints are provided and improvements and steps towards to increasing of efficiency of tools within internet marketing are proposed. As the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kj3el/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková