Postavení studenta jako klienta - srovnání veřejné a soukromé VŠ – Bc. Iboja Fišerová
Bc. Iboja Fišerová
Bakalářská práce
Postavení studenta jako klienta - srovnání veřejné a soukromé VŠ
Student as a client of the service - public and private university comparison
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na nejvýznamnější rozdíly v postavení studenta jako klienta soukromé a veřejné vysoké školy s úmyslem porovnat jejich současné významné silné a slabé stránky ve vztahu ke studentovi. Cílem mé bakalářské práce bylo spravedlivé vyhodnocení množství a kvality vzdělávacích služeb poskytovaných soukromým a veřejným sektorem a upozornit na oblasti, ve kterých vysoká …víceAbstract:
In my bachelor work I focused on description of most significant differences in student position as a client of private and public university or high school with the intention to confront their considerable and actual strengths and weaknesses related to the student position. The aim of my bachelor work was fair evaluation of education services quantity and quality provided by private and public sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bsvgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Veřejná vysoká škola-vybrané otázky
Eva POSPÍŠILOVÁ -
Veřejná vysoká škola
Zuzana ORLOVSKÁ -
Veřejná vysoká škola jako subjekt soukromoprávních vztahů
Barbora Pavlíková -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Veřejná vysoká škola a DPH
Iveta Šiková -
Vysoká škola (Veřejnoprávní samospráva nebo veřejný podnik?)
Květa BALEJOVÁ