Jan Weiser
Bakalářská práce
Analýza a tvorba reklamního sdělení
-
Analyse and creation of an advertising message
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je analýza a tvorba vybraných typů reklamních sdělení. V předložené práci si kladu za cíl jednak nastínit, co je z teoretického hlediska podstatné pro tvorbu účinných forem reklamních sdělení. V rovině praktické pak na základě získaných teoretických poznatků nejprve zanalyzovat reklamní sdělení vybraných projektů a následně vytvořit vlastní návrhy reklamních sdělení …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is an analysis and an elaboration of some chosen types of advertising messages. The purpose of this work is to draw out the important aspects of creating efficient advertising messages on one hand. The practical part then aims to use the learned theoretical knowledge to analyze various advertising messages of some chosen projects first and then to create an own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Robert Čapek
- Oponent: Věra Strnadová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Umístění reklamy v autorských dílech
Verona Ballay -
Vliv reklamy na konzumaci spotřebitele
Linda Krejčíková -
Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti
Petra Slezáková -
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Martin Gotthardt -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil