Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU – Bc. Aneta MAKOVCOVÁ
Bc. Aneta MAKOVCOVÁ
Master's thesis
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Awareness of pedagogues at the 2nd level of elementary school about the specifics of working with students with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá dostatečnou mírou kompetencí pedagogů na druhém stupni základních škol v oblasti znalostí o žácích se specifickými poruchami učení. V teoretické části práce popisujeme vymezení specifických poruch učení, druhy, přístupy k žákům se SPU. Práce popisuje výchovu a hodnocení žáků se SPU, jejich diagnostiku a přístupy rodičů. Následně popisuje průběh výuky žáka se SPU, kognitivní …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the sufficient level of competence of pedagogues at the lower secondary schools, in the area of knowledge about pupils with specific learning disabilities. In the theoretical part of the thesis, we describe the definition of specific learning disorders, types, and approaches to students with SPU. The thesis describes the education and assessment of pupils with SPU, their …viacKľúčové slová
Speciální pedagogika žák pedagog dyslexie dysortografie dyskalkulie dysgrafie dyspraxie.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAKOVCOVÁ, Aneta. Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-USVmi
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Problematika dysortografie u žáků na 1. stupni ZŠ
Eva Piešová -
Možnosti nápravy dyslexie a dysortografie na běžné ZŠ
Lenka Vymětalová -
Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku
Monika LOVEČKOVÁ -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie )se zaměřením na mladší školní věk a problematika přechodu těchto dětí na vyšší stupeň
Lenka Čápová -
Reedukace dyslexie školními speciálními pedagogy během online výuky
Alena Fenclová
Názov
Vložil
Vložené
Práva